Et af Go-Sleep's mål er at opretholde et højt niveau af sikkerhed for vores gæster, kunder og medarbejdere. Dette gør sig også gældende, når det kommer til beskyttelsen af personoplysninger.
Go-Sleep ønsker med denne politik at kortlægge klart og overskueligt, hvordan virksomheden håndterer dine personoplysninger.
Vi er dataansvarlig, og sådan kontakter du os:
Go-Sleep er ansvarlig for behandlingen af de personoplysninger, vi har modtaget om dig. Vores kontakt oplysninger er anført nedenfor.
Navn: Go-Sleep Vandel / Go-Sleep Bredehus
Ovenstående kaldes enkeltvis ”Virksomheden” i nærværende fælles persondatapolitik.
CVR-nr.: 42690139
Telefon: +45 30 20 38 40
Mailadresse: info@go-sleep.dk
Go-Sleep udfører al håndtering af personlige data i overensstemmelse med gældende lovgivning.
Go-Sleep leverer en række forskellige serviceydelser. For hver enkelt serviceydelse gælder der særskilte vilkår og betingelser.
Når du ved bestilling af en eller flere af disse serviceydelser afgiver dine personoplysninger til Virksomheden, giver du samtidig dit samtykke til, at dine personoplysninger kan behandles af Virksomheden.
Sådan indsamdler vi personoplysninger:
Når du vælger at købe og/eller anmode om en af virksomhedens serviceydelser. Dette gælder både B2C og B2B kunder.
Fra personer, der handler på dine vegne.
Via browser-cookies.
I forbindelse med brug af Go-Sleep's digitale ydelser.
Fra sociale medier.
Personoplysninger vi behandler:
Fornavne og efternavne, adresse, by, postnummer, telefonnummer og e-mailadresse, samt andre almene personoplysninger.
For virksomheder: Firmanavn, firmanummer (CVR-nummer), adresse, by, postnummer, telefonnummer, kontaktpersoner og deres kontakt oplysninger, e-mailadresse og hjemmeside.
Feedback via gæsteundersøgelser.
Demografiske oplysninger.
Kreditkort oplysninger.
Feedback på sociale medier og andre digitale platforme.
Browseroplysninger.
Købshistorik og andre digitale serviceydelser.
Det er altafgørende for os at passe godt på vores kundedata, hvorfor vi har implementeret tekniske og organisatoriske tiltag, der gør, at vi kan overholde vores dataansvar.
Vi uddanner alle medarbejdere til at overholde vores retningslinjer for god databehandlingspraksis for at begrænse fejl og løbende forbedre vores databehandling. Derudover har vi indført en IT-sikkerhedspolitik, som sætter retningen for virksomhedens overordnede sikkerhedsforanstaltninger.
Vi har indført adgangsbegrænsning, så medarbejdere kun får adgang til personlige oplysninger, såfremt disse oplysninger er relevante for deres jobfunktion.
For at sikre vores data bruger vi antivirusprogrammer, fornyer vores adgangskoder regelmæssigt, opdaterer vores systemer og holder os ajour med it-udviklingen, så vi kan beskytte os mod sårbare it-systemer og aktuelle it-trusler.
Opbevaring af dine person oplysninger:
Vi gemmer dine personoplysninger, når der er nødvendigt, og sletter disser oplysninger, når vi ikke længere er forpligtet af gældende lovgivning til at opbevare oplysningerne, eller når der ikke længere er et formål med behandlingen af disse data.
Dine rettigheder:
I henhold til databeskyttelsesforordningen har du en række rettigheder i forhold til vores behandling af dine personoplysninger. Hvis du ønsker at gøre brug af dine rettigheder, bedes du kontakte os.
Adgangsret:
Du har ret til at få adgang til de oplysninger, vi behandler om dig, samt en række andre oplysninger.
Ret til berigtigelse (rettelse):
Du har ret til at få ukorrekte oplysninger om dig selv rettet.
Ret til sletning:
Under visse omstændigheder har du ret til at få slettet oplysninger om dig selv, før vores generelle sletningsprocess finder sted.
Ret til begrænsning af behandling:
Under visse omstændigheder kan du have ret til at få begrænset behandlingen af dine personoplysninger. Hvis du er underlagt en sådan ret, må vi derfor kun behandle disse oplysninger - bortset fra at opbevare dem - med dit samtykke, eller med det formål at etablere, forfølge eller forsvare os mod retskrav eller for at beskytte en person eller vigtige samfundsinteresser.
Ret til indsigelse:
Under visse omstændigheder har du ret til at gøre indsigelse mod vores lovlige behandling af dine personoplysninger. Du kan endvidere gøre indsigelse mod behandlingen af dine oplysninger til brug for direkte markedsføring. Du kan læse mere om dine rettigheder i Datatilsyntes vejledning, der dækker rettighederne for personer, hvis personoplysninger er registreret. Du finder vejledningen på www.datatilsynet.dk.